Ownskin

Say no to PPSMI

Say no to PPSMI

Friday, December 10, 2010

Mari Anak Muda Kita Corakkan Malaysia Baru

Kenapa guna APCO?
orang jahat@bodoh sahaja guna 'sek jahat' sebagai penasihat.

Kenapa kes rasuah pemimpin lambat disiasat?
tunggu hilang kuasa dulu, baru hikmat loceng emas hilang
Spongebob ditemui (Gambar Hiasan)

Kenapa ada pemimpin kumpul harta melebihi pekerjaan dan kemampuan mereka dalam masa 100 tahun bekerja?
sebab xde org dlm kerajaan@pihak berkuasa terfikirkan benda macam ni.

Kenapa ada raja tapi takde rakyat di KL?
Biaselah, tengku pun boleh beli sekilo
Kenapa melayu di Pulau Pinang merempat?
sebab nak berdemo utk org melayu pun, mamak yg buat kerja hantar kek hitam

Kenapa minyak naik harga?
Sebab ada orang sanggup sokong lagi BN
Kenapa laporan stadium runtuh senyap?
dulu korang belajar tak sains, laporan tu hilang ke persekitaran

No comments:

Speedometer